• Cum folosesc M-Pesa
  • Întrebări frecvente
  • Locații M-Pesa

Cum folosesc M-Pesa



Cum retrag bani din contul M-Pesa?

Poți retrage bani din contul personal la orice magazin M-Pesa, dacă ai un act de identitate asupra ta.

Cum reîncarc o cartelă?

Poți retrage bani din contul personal la orice magazin M-Pesa, dacă ai un act de identitate asupra ta.

Cum plătesc o factură?

Plătești rapid și sigur toate facturile de utilități, direct de pe telefonul mobil. Vezi cum!






Întrebări frecvente



De ce se sistează serviciul?

Decizia sistării serviciului de plăți M-Pesa a fost luată în urma analizarii evoluției acestui serviciu și ținând cont de contextul de piață actual.

Se vor sista simultan toate operațiunile ce se pot face în prezent prin serviciul M-Pesa?

Operațiunile se vor sista treptat, în cadrul unui proces derulat în conformitate cu prevederile legale în vigoare, aplicabile emitenților de monedă electronică.

Mai întîi, vor fi sistate operațiunile de înregistrare și activare a serviciului, precum și cele de alimentare de cont. Ulterior, se vor sista operațiunile de plată a facturilor, încarcare a cartelelor preplatite, de transfer de bani și retragere de numerar.

Pana în data de 30 noiembrie 2017, puteți face următoarele operațiuni:

  • retragere de numerar
  • plată facturi Vodafone
  • reîncarcare conturi de cartele preplătite Vodafone sau transfer către un alt client M-Pesa.

Începând cu data de 1 decembrie, data sistării serviciului, vă rugam să sunați la relații clienți Vodafone *222 sau să vă adresați magazinelor proprii Vodafone pentru retragerea fondurilor rămase neutilizate.

Ce se va întampla cu banii mei din cont?

Banii din contul dumneavoastră sunt în siguranță, fiind în continuare protejați în conformitate cu prevederile legale în vigoare, aplicabile emitenților de monedă electronică. Până la data de 30 noiembrie 2017, îi puteți folosi pentru a face următoarele operațiuni:

  • retragere de numerar
  • plată facturi Vodafone
  • reîncarcare conturi de cartele preplatite Vodafone sau transfer către un alt client M-Pesa.

Începând cu data de 1 decembrie, data sistării serviciului, vă rugam sa sunați la relații clienți Vodafone *222 sau să vă adresati magazinelor proprii Vodafone pentru retragerea fondurilor rămase neutilizate.

Pana cand pot sa imi retrag banii din cont?

Va puteți accesa contul pentru a folosi integral fondurile disponibile, și a retrage gratuit numerarul disponibil, până la data de 30 noiembrie 2017 din orice punct de distribuție M-Pesa.

De asemenea, în aceasta perioada, puteți solicita asistența sau informații suplimentare trimițând un mesaj la adresa contact_m-pesa_ro@vodafone.com, apelând * 789 sau accesând site-ul www.m-pesa.ro

Începând cu data de 1 decembrie, data sistării serviciului, vă rugam sa sunați la relații clienți Vodafone *222 sau să vă adresati magazinelor proprii Vodafone pentru retragerea fondurilor rămase neutilizate.

Ce se intamplă după 30 noiembrie 2017?

Începând cu data de 1 decembrie, data la care intenționăm să sistam serviciul, veți putea să vă adresati Vodafone Romania pentru retragerea fondurilor rămase prin rețeaua de magazine proprii Vodafone. Celelalte operațiuni (transfer către altă persoană, plată facturi sau reîncarcare cartelă preplătită) nu vor mai fi disponibile după această dată.

Se percepe comision pentru aceste operațiuni?

Începând cu data de 7 octombrie nu se va mai percepe comision pentru niciun fel de operațiune efectuată de clienții acestui serviciu.

Ce se întâmplă cu comisionul de administrare cont?

Acesta va fi perceput în continuare pentru clienții care nu au înregistrat activitate în ultimele 90 de zile. Pentru mai multe informații puteți consulta „Condițiile de utilizare a serviciului M-Pesa” disponibile pe www.m-pesa.ro

Va exista vreun alt produs care sa inlocuiasca M-Pesa?

În cazul în care vom avea în viitor detalii referitoare la lansarea de servicii similare M-Pesa, vă vom anunța.

După data de 1 decembrie, voi putea să transfer soldul către un cont bancar?

Începând cu data de 1 decembrie, data la care intenționăm să sistam serviciul, veți avea la dispoziție doar opțiunea de retragere a fondurilor rămase din magazinele proprii Vodafone comunicate pe site-ul www.vodafone.ro.

Cum pot identifica cea mai apropiată locație din care îmi pot retrage banii începand cu data de 1 decembrie?

Lista magazinelor Vodafone unde puteți merge pentru a retrage fondurile rămase o puteți consulta pe site-ul www.vodafone.ro.

Nu mai am număr în rețea Vodafone, dar am înca sold în contul M-Pesa. Cum procedez?

Va fi nevoie sa ne comunicați un alt număr de telefon din rețeaua Vodafone, cu care putem asocia contul dvs astfel încat să puteți retrage integral soldul existent. Pânî în data de 30 noiembrie, inclusiv, puteți trimite un mesaj la contact_m-pesa_ro@vodafone.com, puteți apela *789 sau puteți accesa www.m-pesa.ro (secțiunea „Contact”) pentru a ne comunica noul număr de telefon. Începand cu data de 1 decembrie, puteți apela *222 sau puteți accesa www.vodafone.ro pentru detalii referitoare la modalitatea de retragere a banilor (vezi întrebarea nr.12)

Începand cu data de 1 decembrie, în cât timp voi putea merge în magazinele Vodafone pentru a-mi retrage banii?

Începând cu data de 1 decembrie, data la care intenționăm să sistam serviciul, veți putea să vă adresati Vodafone Romania pentru a solicita și retrage aceste fonduri doar prin magazinele proprii Vodafone, anunțate pe pagina www.vodafone.ro. Perioada în care veți putea retrage integral fondurile proprii rămase după această dată este de trei ani.

Ce pași trebuie să parcurg începand cu data de 1 decembrie?

Începând cu data de 1 decembrie, aveți la dispoziție doua modalități de solicitare a disponibilului: prin call center, apelând *222, sau direct într-unul din magazinele proprii Vodafone din lista publicată pe pagina www.vodafone.ro. Ulterior, veți fi invitat, printr-un SMS, să vă prezentați într-un magazin propriu Vodafone pentru a vă ridica banii.

Cât durează acest proces?

Din momentul înregistrării solicitării de retragere, termenul este de două zile lucrătoare, timp în care vom verifica existența soldului și dreptul dumneavoastră de a-l solicita. Veți fi informat prin SMS asupra rezultatului verificărilor.

In cat timp de la primirea SMS-ului trebuie sa merg sa ridic banii?

După primirea notificării prin SMS, trebuie să vă prezentati pentru ridicarea banilor în maximum 30 zile calendaristice. Dacă nu puteți finaliza retragerea în acest termen, va trebui să parcurgeți încă o dată procesul de solicitare a banilor.

Trebuie sa plătesc vreun comision pentru aceasta operațiune?

Nu, operațiunea nu este comisionată.

Ce documente îmi sunt necesare pentru ridicarea banilor?

Dacă sunteți titularul soldului disponibil, va fi nevoie să prezentați un document de identitate valid, în original: buletin de identitate/carte de identitate (pentru cetățenii romani/ UE) sau pașaport (pentru cetățenii UE/non-UE). În magazine vi se va reține o copie a documentului de identitate.

Poate ridica altcineva banii în locul meu?

Doar titularul soldului disponibil poate solicita banii. De asemenea, moștenitorii titularului pot solicita și primi banii în baza certificatului de deces și a actului de moștenitor.







Locații M-Pesa