• Întrebări frecvente


Soldul contului dumneavoastră va putea fi retras în numerar doar din magazinele proprii Vodafone (nu și ale partenerilor).

Operațiunea este gratuită și se face în baza unei cereri scrise pe care o puteți descărca aici și a unui document de identitate în original (CI/BI/Pasaport). Pentru mai multe detalii, apăsați aici.

Instructiuni privind completarea cererii:

  • Este obligatorie completarea tuturor campurilor
  • Este obligatoriu sa semnati si datati cererea
  • Cererea este valabila doar insotita de copia documentului de identitate (CI/BI/Pasaport)
  • Numarul de telefon de contact este cel la care puteti fi contactat pentru comunicarea raspunsului la solicitarea dumneavoastra.
  • Asigurati-va ca informatiile din cerere corespund cu cele din documentul de identitate.
  • Banii se pot ridica doar din magazinul Vodafone in care s-a depus cererea

Modalitati de retragere a banilor:

  1. Pe site-ul Vodafone (pagina dedicata M-Pesa):
    • Completati cererea
    • Trimiteti cererea semnata si scanata impreuna cu copia documentului de identitate (CI/BI/Pasaport) pe adresa contact_m-pesa_ro@vodafone.com
    • In termen de 2 zile lucratoare veti primi raspuns de la adresa: contact_m-pesa_ro@vodafone.com
    • Va prezentati in magazinul Vodafone pentru care ati optat avand cererea in original, confirmarea primita de pe adresa contact_m-pesa_ro@vodafone.com si documentul de identitate valid, in original
  2. Direct din magazinul Vodafone:
    • Completati cererea pusa la dispozitie de agentul de vanzari
    • Veti primi raspuns in termen de 2 zile lucratoare de la data inregistrarii cererii
    • Va prezentati in magazinul Vodafone in care s-a inregistrat cererea cu documentul de identitate valid, in original in vederea retragerii banilor.

Pentru a solicita asistenta sau pentru informatii suplimentare, va rugam sa trimiteti un mesaj la adresa contact_m-pesa_ro@vodafone.com sau sa apelati *789/ 0372-023.789






Întrebări frecvente

De ce se sisteaza serviciul?

Decizia sistarii serviciului de plati M-Pesa a fost luata in urma analizarii evolutiei acestui serviciu si tinand cont de contextul de piata actual.

Ce se va intampla cu banii mei din cont?

Banii din contul dumneavoastra sunt in siguranta si ii puteti retrage din magazinele proprii Vodafone (nu si ale partenerilor).

Se percepe comision pentru aceasta operatiune?

Pentru retragerea de numerar nu se percepe nici un comision.

Ce se intampla cu comisionul de administrare cont?

Comisionul de administrare nu se mai percepe incepand cu 1 decembrie 2017

Va exista vreun alt produs care sa inlocuiasca M-Pesa?

In cazul in care vom avea in viitor detalii referitoare la lansarea de servicii similare M-Pesa, va vom anunta.

Pot sa transfer soldul catre un cont bancar?

Incepand cu data de 1 decembrie 2017, aveti la dispozitie doar optiunea de retragere a fondurilor ramase din magazinele proprii Vodafone comunicate pe site-ul www.vodafone.ro.

Cum pot identifica cea mai apropiata locatie din care imi pot retrage banii?

Lista magazinelor proprii Vodafone unde puteti merge pentru a retrage fondurile ramase o puteti consulta pe site-ul www.vodafone.ro.

In cat timp voi putea merge in magazinele Vodafone pentru a-mi retrage banii?

Perioada in care veti putea retrage integral fondurile proprii ramase este de trei ani incepand de la 1 decembrie 2017.

Ce pasi trebuie sa parcurg pentru a-mi retrage banii?

Incepand cu data de 1 decembrie 2017, aveti la dispozitie doua modalitati de solicitare a disponibilului:

  1. pe site-ul Vodafone (pagina dedicata M-Pesa) - unde veti gasi o cerere standard pe care trebuie sa o completati si sa o trimiteti impreuna cu o copie a documentului de identitate (CI/BI/Pasaport) pe adresa contact_m-pesa_ro@vodafone.com, sau
  2. direct intr-unul din magazinele proprii Vodafone din lista publicata pe pagina www.vodafone.ro.

Indiferent de modalitatea de solicitare, ridicarea banilor o puteti face doar din magazinele proprii Vodafone fie in baza confirmarii primite pe mail de la adresa contact_m-pesa_ro@vodafone.com, fie in urma inregistrarii cererii in magazin.

Cat dureaza acest proces?

Din momentul inregistrarii cererii, termenul este de doua zile lucratoare, timp in care vom verifica existenta soldului si dreptul dumneavoastra de a-l solicita.

In cat timp de la primirea confirmarii trebuie sa merg sa ridic banii?

Dupa primirea confirmarii, trebuie sa va prezentati pentru ridicarea banilor in maximum 15 zile calendaristice. Daca nu puteti finaliza retragerea in acest termen, va trebui sa parcurgeti inca o data procesul de solicitare a banilor.

Ce documente imi sunt necesare pentru ridicarea banilor?

Daca sunteti titularul soldului disponibil, va fi nevoie sa prezentati un document de identitate valid, in original: buletin de identitate/carte de identitate (pentru cetatenii romani/ UE) sau pasaport (pentru cetatenii UE/non-UE). In magazinele Vodafone vi se va retine o copie a documentului de identitate.

Poate ridica altcineva banii in locul meu?

Doar titularul soldului disponibil poate solicita banii. De asemenea, mostenitorii titularului pot solicita si primi banii in baza certificatului de deces si a actului de mostenitor.

Pot retrage partial banii din cont?

Banii se pot retrage doar integral. Retragerile partiale nu sunt acceptate.

Pot sa merg in orice magazin pentru a ridica banii?

Ridicarea banilor se poate face doar in magazinul in care ati depus cererea sau pe care l-ati precizat in cererea trimisa pe contact_m-pesa_ro@vodafone.com.